Διάτανος wrote:που κολλάει το να αλλάζεις λάστιχο στο αυτοκίνητο με το αν είσαι καλός μηχανικός? ατυχές παράδειγμα κατά την άποψη μου
Καθόλου. Δεν είσαι μαθηματικός. Δεν είσαι θεωρητικός. Πρέπει να έχεις έντονα πρακτική σκέψη.
και αν ξέρεις γαμάτη θερμοδυναμική αλλά δεν ξέρεις να προσθέσεις λάδια ή να αλλάξεις λάστιχο τότε εισαι καλός μόνο για θεωρία.
Διάτανος wrote:που κολλάει το να αλλάζεις λάστιχο στο αυτοκίνητο με το αν είσαι καλός μηχανικός? ατυχές παράδειγμα κατά την άποψη μου
Το να μπορείς να το αλλάξεις όχι, αλλά το να έχεις την περιέργεια πως δουλεύει κάτι είναι ένα πράγμα που πρέπει να χαρακτηρίζει τον μηχανικό.
topofititis wrote: δίνουν σε πολλές περιπτώσεις την δυνατότητα άσκησης επαγγέλματος σε επιστήμες χωρίς την απαιτούμενη εκπαίδευση βλέπε περιβαλλοντικές επιπτώσεις -1 μάθημα όταν τα αντίστοιχα τμήματα μηχανικών κάνουν αναρίθμητα μαθήματα στον τομέα αυτό, αρχιτεκτονικό σχεδιασμό κ.α
Το να συνδεθούν τα μαθήματα με τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι κάτι που δεν το θέλει κανένας για πάρα πολλούς λόγους.
Be proud to die by my Bankai.
Bankai. Senbonsakura Kageyoshi
Αυτος που ανοιξε αυτο το τοπικ ειναι πολυ κομπλεξικο παιδακι τελικα. ναι και κομπλεξικο και παιδακι οι υπολοιποι που συμφωνουν μαζι του επισης.Ξεκαβαληστε το καλαμι ρε κομπλεξαρες.
Σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 1 του Ν 4009/2011, τα ιδρύματα των δύο τομέων της ανώτατης εκπαίδευσης λειτουργούν παράλληλα, με διακριτή φυσιογνωμία, σκοπό και αποστολή, που διαφοροποιούνται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για τα Πανεπιστήμια και τα Τ.Ε.Ι., αντίστοιχα.
Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 4 του Ν 4009/2011:
Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής αποστολής των ιδρυμάτων κάθε τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης:
α) Τα Πανεπιστήμια δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην υψηλή και ολοκληρωμένη εκπαίδευση, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της επιστήμης, της τεχνολογίας και των τεχνών, καθώς και της διεθνούς επιστημονικής πρακτικής σε συνδυασμό με τα αντίστοιχα επαγγελματικά πεδία.
β) Τα Τ.Ε.Ι. δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση υψηλής ποιότητας, στις εφαρμογές των επιστημών, της τεχνολογίας και των τεχνών, στα αντίστοιχα επαγγελματικά πεδία. Στο πλαίσιο αυτό συνδυάζουν την ανάπτυξη του κατάλληλου θεωρητικού υποβάθρου σπουδών με υψηλού επιπέδου εργαστηριακή και πρακτική άσκηση.
Κατά συνέπεια οι απόφοιτοι των Πανεπιστημίων/Πολυτεχνείων έχουν διαφορετικό σκοπό στην παραγωγική διαδικασία από τους αποφοίτους ΤΕΙ. Αυτό είναι γενικό συμπέρασμα και ισχύει για το σύνολο της ανώτατης εκπαίδευσης, όχι μόνο για τους πτυχιούχους μηχανικούς τεχνολογικής εκπαίδευσης (απόφοιτοι ΤΕΙ) και τους διπλωματούχους μηχανικούς (απόφοιτοι Πανεπιστημίων/Πολυτεχνείων). Αυτό σημαίνει πως οι απόφοιτοι ΤΕΙ πρέπει να απασχολούνται σε διαφορετικά αντικείμενα από τους αποφοίτους Πανεπιστημίων/Πολυτεχνείων.
Ειδικά στον τεχνικό κλάδο, θα μπορούσε να εφαρμοστεί η παραπάνω πρόταση αν οι διπλωματούχοι μηχανικοί απασχολούνταν μόνο σε μελέτες και επιβλέψεις και οι πτυχιούχοι μηχανικοί τεχνολογικής εκπαίδευσης μόνο σε κατασκευές τεχνικών έργων.
Με αυτόν τον τρόπο θα υπήρχαν ταυτόχρονα στο πεδίο ο εργολάβος-κατασκευαστής, ο οποίος θα είναι πτυχιούχος μηχανικός τεχνολογικής εκπαίδευσης και ο επιβλέπων μηχανικός, ο οποίος θα είναι διπλωματούχος μηχανικός και θα τον επιβλέπει.
Να δείτε έτσι πως μπορεί να πάρει φωτιά η παραγωγή και να γίνει πιο παραγωγικός ο τεχνικός κλάδος.
Για να "πάρει φωτιά η παραγωγή" θα πρέπει να κυκλοφορήσει χρήμα στη χώρα, γιατί έχει στεγνώσει η αγορά. Δεν υπάρχει μπικικίνι ούτε για μελέτες, ούτε για κατασκευές. Και θα συνεχίσει να μην υπάρχει μέχρι να δεήσει η ηγεσία της χώρας να μειώσει τους φόρους για να ενισχυθούν οι (όποιες) εξαγωγές και να μπει χρήμα στην Μπανανία μας (μιας και η ΕΚΤ δεν μας επιτρέπει να τυπώνουμε από μόνοι μας κατά Τσίπραν Ευαγγέλιον).
Το topic αυτό άνοιξε μιαν κάποιαν άλλην εποχήν, που ακόμη είχαν νόημα όλες αυτές οι συζητήσεις. Επί της παρούσης υπάρχει ο μηχανικός του ΕΜΠ που έχει δουλειά (στην Αμερική ή στην Νορβηγία ή στην Ελβετία - και συνήθως κατόπιν μεταπτυχιακού) και ο μηχανικός ΤΕΙ που δυσκολεύεται λίγο περισσότερο με την είσοδό του στις αγορές αυτές, καθώς θα πρέπει να εξηγήσει στον υπόλοιπο κόσμο τι είναι αυτό το ΤΕΙ, γιατί οι άλλοι δεν έχουν.
eΝy wrote:και ο μηχανικός ΤΕΙ που δυσκολεύεται λίγο περισσότερο με την είσοδό του στις αγορές αυτές, καθώς θα πρέπει να εξηγήσει στον υπόλοιπο κόσμο τι είναι αυτό το ΤΕΙ, γιατί οι άλλοι δεν έχουν.
Είδα το τόπικ ψάχνοντας κάτι άλλο παλιό και μου γεννήθηκε η απορία: τι ακριβώς πρέπει να εξηγήσει; Είχα την εντύπωση ότι από ΤΕΙ το πτυχίο είναι καθαρά Bsc σε ό,τι αφορά την αναγνώριση έξω. Δεν ισχύει αυτό; Από περιέργεια ρωτάω, γιατί νόμιζα ότι το είχα ξεκαθαρίσει με συζήτηση με φίλο που τέλειωσε το ΤΕΙ και έκανε Msc στην Αγγλία αμέσως μετά
Scientists dream about doing great things. Engineers do them