καφες και σαντουιτςKillers_F.C wrote:glk καφε μονο στους πολιτικους με ταβλι οπως στον αραβωση ε;;
Παρακολούθηση μαθημάτων
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Re: Παρακολούθηση μαθημάτων
“The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest kind of fear is fear of the unknown”
Re: Παρακολούθηση μαθημάτων
misfit συμφωνώ απόλυτα με αυτό που είπες. το παν είναι η συνεργασία και η οργάνωση. σε αυτό το εξάμηνο το κατάλαβα. Το συζητούσαμε και με άλλα παιδιά από το έτος μου και καταλήξαμε ότι ομαδούλες φοιτητών στους μηχανολόγους που να βοηθάει ο ένας τον άλλο(του στυλ εγώ παρακολουθώ αυτό το μάθημα και σε ενημερώνω και εσύ με βοηθάς με ένα άλλο μου λες τι να διαβάσς κτλ) δεν υπάρχουν πολλές(σε σχέση τουλάχιστον με άλλες σχολές) και είναι κρίμα. Μπορεί να βοηθήσει και το forum πάντως αν αυξηθεί η κινιτικότητα γιατί ακόμα δεν έχει φτάσει το προηγούμενο επίπεδο. να ας πούμε είχα δεί ένα topic που ένα παιδί προσφέρθηκε να ανεβάσει σημειώσεις από το τρίτο έτος το οποίο μπορεί να βοηθήσει πολύ κόσμο.
ωστόσο για το φροντιστήριο πιστεύω ότι είναι η γρήγορη λύση, αλλά και πάλι δεν ξέρω αν αξίζει να αφιερώσω τόσο χρόνο και να κοπώ αν πάω μόνος μου. το φροντιστήριο πάλι δεν σου εγγυάται ότι θα περάσεις γιατί κανείς δεν κάνει πολλά μαθήματα αλλά σου αυξάνει τις πιθανότητες. βασικά είναι λιγό θέμα taboo και δεν έχω κατλάβει γιατί. θυμάμαι είχε και ένα topic στο προηγούμενο forum(polytexneio.gr) και όλοι κατεβάζανε καντήλια αν και από όσο ξέρω πάνε πολλά παιδιά και κάποιοι είναι και φοιτητές του 10.
ωστόσο για το φροντιστήριο πιστεύω ότι είναι η γρήγορη λύση, αλλά και πάλι δεν ξέρω αν αξίζει να αφιερώσω τόσο χρόνο και να κοπώ αν πάω μόνος μου. το φροντιστήριο πάλι δεν σου εγγυάται ότι θα περάσεις γιατί κανείς δεν κάνει πολλά μαθήματα αλλά σου αυξάνει τις πιθανότητες. βασικά είναι λιγό θέμα taboo και δεν έχω κατλάβει γιατί. θυμάμαι είχε και ένα topic στο προηγούμενο forum(polytexneio.gr) και όλοι κατεβάζανε καντήλια αν και από όσο ξέρω πάνε πολλά παιδιά και κάποιοι είναι και φοιτητές του 10.
Re: Παρακολούθηση μαθημάτων
Γι αυτό υπάρχει η Trusted Κοινότητα. Εγώ έχω μάθει πολλά πράγματα απλα μιλωντας με κάποια απ τα παιδιά εδώ.nas wrote:misfit συμφωνώ απόλυτα με αυτό που είπες. το παν είναι η συνεργασία και η οργάνωση. σε αυτό το εξάμηνο το κατάλαβα. Το συζητούσαμε και με άλλα παιδιά από το έτος μου και καταλήξαμε ότι ομαδούλες φοιτητών στους μηχανολόγους που να βοηθάει ο ένας τον άλλο(του στυλ εγώ παρακολουθώ αυτό το μάθημα και σε ενημερώνω και εσύ με βοηθάς με ένα άλλο μου λες τι να διαβάσς κτλ) δεν υπάρχουν πολλές(σε σχέση τουλάχιστον με άλλες σχολές) και είναι κρίμα. Μπορεί να βοηθήσει και το forum πάντως αν αυξηθεί η κινιτικότητα γιατί ακόμα δεν έχει φτάσει το προηγούμενο επίπεδο. να ας πούμε είχα δεί ένα topic που ένα παιδί προσφέρθηκε να ανεβάσει σημειώσεις από το τρίτο έτος το οποίο μπορεί να βοηθήσει πολύ κόσμο.
Και οσο για την κινητικότητα, είμαι σίγουρος ότι το site θα έχει ξαναβρει πληρως τους ρυθμούς του μεχρι το καλοκαίρι!!
- blackjohnny
- MechEng Seeder
- Posts: 415
- Joined: Wed Jan 20, 2010 9:34 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Location: Αλλού
Re: Παρακολούθηση μαθημάτων
Για 6ο εξάμηνο τι προτείνετε από παρακολούθηση;αρκετά μαθήματα φαίνονται ενδιαφέροντα..ελπίζω να αποδειχθεί και στην πράξη αυτό και με τη συμβολή των καθηγητών αλλά και των βιβλίων..(τι λέω τώρα ε..? )
Όσον αφορά μια γενικότερη τοποθέτηση για τη σχολή και τη διαχείρηση της δουλειάς..θα συμφωνήσω με το θέμα οργάνωση και συνεργασία..είναι απαραίτητα στοιχεία για μια σχολή όπως η δική μας..άλλωστε και στο μέλλον για να τελειώνουμε ένα project θα είναι απαραίτητο να συνεργαστούμε με πολλούς άλλους επαγγελματιες.Όσον αφορά την παρακολούθηση..νομίζω ότι εφόσον διάλεξες να γίνεις μέρος αυτής της σχολής και να ασχοληθείς με το αντικείμενο αυτό, καλό ειναι να έχεις και μια μυρωδιά από μηχανολογία μέσα από την εμπειρία ανθρώπων που έχουν περάσει χρόνια σε αυτή.Σίγουρα δεν είναι απαραίτητο να λιώσεις στην παρακολούθηση, αλλά νομίζω συμβάλλει και στο να εμπεδώσεις καλύτερα κάποια στοιχεία του εκάστοτε μαθήματος (αν συνδυαστεί με διάβασμα πάντα..) και να μάθεις ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες του επαγγέλματος από κάποιους καθηγητές(ο σπέντζας πχ που ελάχιστοι τον παρακολουθούσαν σε ορισμένα μαθήματα είχε πει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα-ιστορίες που σε έβαζαν στο κλίμα του επαγγέματος).
Όσο για το δίλημμα φροντιστήριο ή προσωπικό λιώσιμο(γιατί περί αυτού πρόκειται κατά τη γνώμη μου) νομίζω πως συχνά ξεχνάμε ότι ρόλος της σχολής είναι μεταξύ άλλων η μετάδοση στους φοιτητές εκτός από γνώσεων και ενός συνολικότερου και γενικότερου τρόπου σκέψης και δουλειάς: ΨΑΞΕ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΡΕΣ..όταν στο μέλλον αυτό θα χρειαστεί να το κάνεις..θα είναι πολύ πιο δύσκολο αν έχεις μάθει στη μασημένη τροφή του φροντιστηρίου και της λυκειακής νοοτροπίας.Σίγουρα κάποια μαθήματα διδάσκονται με απαράδεκτο τρόπο(κακά βιβλία..ακατάλληλης νοοτροπίας καθηγητές)...όμως είναι στο χέρι όλων μας αν ασχοληθούμε με ένα μάθημα σοβαρά...όλοι όσοι είμαστε εδώ έχουμε τη δυνατότητα πιστεύω.
(ξέφυγα λίγο..αλλά νομίζω όλα αυτά συνδέονται.. )
Όσον αφορά μια γενικότερη τοποθέτηση για τη σχολή και τη διαχείρηση της δουλειάς..θα συμφωνήσω με το θέμα οργάνωση και συνεργασία..είναι απαραίτητα στοιχεία για μια σχολή όπως η δική μας..άλλωστε και στο μέλλον για να τελειώνουμε ένα project θα είναι απαραίτητο να συνεργαστούμε με πολλούς άλλους επαγγελματιες.Όσον αφορά την παρακολούθηση..νομίζω ότι εφόσον διάλεξες να γίνεις μέρος αυτής της σχολής και να ασχοληθείς με το αντικείμενο αυτό, καλό ειναι να έχεις και μια μυρωδιά από μηχανολογία μέσα από την εμπειρία ανθρώπων που έχουν περάσει χρόνια σε αυτή.Σίγουρα δεν είναι απαραίτητο να λιώσεις στην παρακολούθηση, αλλά νομίζω συμβάλλει και στο να εμπεδώσεις καλύτερα κάποια στοιχεία του εκάστοτε μαθήματος (αν συνδυαστεί με διάβασμα πάντα..) και να μάθεις ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες του επαγγέλματος από κάποιους καθηγητές(ο σπέντζας πχ που ελάχιστοι τον παρακολουθούσαν σε ορισμένα μαθήματα είχε πει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα-ιστορίες που σε έβαζαν στο κλίμα του επαγγέματος).
Όσο για το δίλημμα φροντιστήριο ή προσωπικό λιώσιμο(γιατί περί αυτού πρόκειται κατά τη γνώμη μου) νομίζω πως συχνά ξεχνάμε ότι ρόλος της σχολής είναι μεταξύ άλλων η μετάδοση στους φοιτητές εκτός από γνώσεων και ενός συνολικότερου και γενικότερου τρόπου σκέψης και δουλειάς: ΨΑΞΕ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΡΕΣ..όταν στο μέλλον αυτό θα χρειαστεί να το κάνεις..θα είναι πολύ πιο δύσκολο αν έχεις μάθει στη μασημένη τροφή του φροντιστηρίου και της λυκειακής νοοτροπίας.Σίγουρα κάποια μαθήματα διδάσκονται με απαράδεκτο τρόπο(κακά βιβλία..ακατάλληλης νοοτροπίας καθηγητές)...όμως είναι στο χέρι όλων μας αν ασχοληθούμε με ένα μάθημα σοβαρά...όλοι όσοι είμαστε εδώ έχουμε τη δυνατότητα πιστεύω.
(ξέφυγα λίγο..αλλά νομίζω όλα αυτά συνδέονται.. )
relax..it's over...you belong to me....
Re: Παρακολούθηση μαθημάτων
Βλέπω ότι αυτή η συζήτηση γίνεται επειδή σας τρομάζει ο όγκος της δουλειάς που απαιτεί το 3ο έτος. Το 5ο εξάμηνο είναι το πιο τρομακτικό από άποψη της απελπισίας που προκαλεί η συμπαγής μάζα των μαθημάτων του και πάνω κάτω στο ίδιο μοτίβο συνεχίζει και το 6ο, και είναι λογικό να τρομάζεις αντικρύζοντας το βουνό.
Παρόλα αυτά πρέπει να κρατήσετε κατά νου ότι του χρόνου τα μαθήματα της κατεύθυνσης είναι άλλη φάση, όποια κατεύθυνση και να πάρεις. Αν μη τι άλλο τουλάχιστον είναι μαθήματα πάνω κάτω της ίδιας νοοτροπίας, οπότε δεν χρειάζεται να "προσαρμόζεις" τον τρόπο σκέψης σου μέρα παρά μέρα όπως γίνεται όταν δίνεις τα μαθήματα κορμού. Κερδίζεις έτσι πολύτιμες εξεταστικές για να δίνεις τα μαθήματα του 3ου μέχρι να τα σκοτώσεις όλα.
Το σημαντικότερο βήμα για να περάσεις τα παλουκομαθήματα του 3ου είναι απλά να το πάρεις απόφαση και είτε να προσπαθήσεις να χωθείς στο πετσί του ρόλου που απαιτεί το καθένα απ αυτά είτε απλά να κατεβείς ταρζάν ή ράμπο και να διασχίσεις τη ζούγκλα. Στην πρώτη περίπτωση αθόρυβα χωρίς να σε πάρει κανείς χαμπάρι, στη δεύτερη αφήνοντας πίσω σου αποκαΐδια..
Παρόλα αυτά πρέπει να κρατήσετε κατά νου ότι του χρόνου τα μαθήματα της κατεύθυνσης είναι άλλη φάση, όποια κατεύθυνση και να πάρεις. Αν μη τι άλλο τουλάχιστον είναι μαθήματα πάνω κάτω της ίδιας νοοτροπίας, οπότε δεν χρειάζεται να "προσαρμόζεις" τον τρόπο σκέψης σου μέρα παρά μέρα όπως γίνεται όταν δίνεις τα μαθήματα κορμού. Κερδίζεις έτσι πολύτιμες εξεταστικές για να δίνεις τα μαθήματα του 3ου μέχρι να τα σκοτώσεις όλα.
Το σημαντικότερο βήμα για να περάσεις τα παλουκομαθήματα του 3ου είναι απλά να το πάρεις απόφαση και είτε να προσπαθήσεις να χωθείς στο πετσί του ρόλου που απαιτεί το καθένα απ αυτά είτε απλά να κατεβείς ταρζάν ή ράμπο και να διασχίσεις τη ζούγκλα. Στην πρώτη περίπτωση αθόρυβα χωρίς να σε πάρει κανείς χαμπάρι, στη δεύτερη αφήνοντας πίσω σου αποκαΐδια..
Mechanical Engineering NTUA, 2010
MTEC ETH Zurich, 2013
Founder: https://polytexneio.gr
Founder: https://globalprep.gr
MTEC ETH Zurich, 2013
Founder: https://polytexneio.gr
Founder: https://globalprep.gr
Re: Παρακολούθηση μαθημάτων
Θυμάμαι πρωτοετής καθώς ήμουν, πρώτο εξάμηνο ερχόμενοι από τις συνήθειες του Λυκείου, όλα τα πρωτοετάκια φυτουκλάκια ως επί το πλείστον τρέχαμε σαν τα τρελά να πάρουμε το λεωφορείο να στριμωχτούμε 8.15 όλοι εκεί στη στάση Κατεχάκη ώστε 8.30 να είμαστε στα έδρανα να μη χάσουμε κουβέντα από το μάθημα..
Ενθουσιασμός.. Είμαστε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο τώρα! Είμαστε Πανεπιστήμονες Πολυτεχνίτες..
Φυσικά κάθε μέρα πάνω στη σχολή, μέχρι αργά το απόγευμα, (τι ήταν και αυτό το Μηχανολογικό Σχέδιο με τις ταύλες, και τα σχέδια - σκαριφήματα που έπρεπε να παραδώσουμε) που χρόνος για διάβασμα?
Οπότε σιγά σιγά ενώ στην αρχή που παρακολουθούσες καταλάβαινες τι παιζόταν στον πίνακα,
ε.. με τον καιρό.. απλά έμπαινες στο αμφιθέατρο - αίθουσα, και δεν είχες ιδέα τι αντιγράφεις σαν τρελός από τον πίνακα!
Θυμάμαι κάτι ακολουθίες, κάτι παραστατική γεωμετρία.. απλά αντέγραφα παπάκια και ουρίτσες!
Ε και μετά έρχεται η εύλογη σκέψη του ταλεντάρα Μηχανολόγου:
-Δεν καταλαβαίνω που δεν καταλαβαίνω γρι τι αντιγράφω από τον πίνακα,
ποιός ο λόγος να ξυπνάω πρωινιάτικο και να τρέχω?
-Δεν παίρνω καλύτερα τις σημειώσεις από "τον καλό μαθητή" στο τέλος?
Και μετά φυσικά έρχεται η πρώτη εξεταστική, που λες ότι θα στρωθείς και θα διαβάσεις,
ε και όπως έρχεται έτσι φεύγει, εσύ καμμένος με κανένα Red Alert 2, ταινίες, και περασμένα Μηχ.Σχέδιο 1, κάτι φιλοσοφίες, αγγλικά..
-Ε και λοιπόν χρωστάς και 5 μαθήματα?
-Και τι έγινε? Άλλοι χρωστάνε διψήφιο αριθμό μαθημάτων.. μικρός είμαι ακόμα, έχω χρόνια μπροστά μου, κουράστηκα να μπω, άσε να ξεκουραστώ και λίγο!
Και μετά έρχεται το 2 εξάμηνο, και καλοκαιριάζει, και έχεις κάνει καινούργιες φιλίες, και που να τρέχεις στη σχολή τώρα..
-Δεν πάμε για καφέ στο Verde??
Και μετά πιάνεις δουλίτσα, εε.. περνάς και κανένα μάθημα με καμιά αντιγραφή από το διπλανό, κτλ ,
Δεύτερο - Τρίτο Έτος είσαι, έχεις καιρό ακόμα...
Δεν πάμε καμιά Εκδρομή Αράχωβα, - Μύκονο? Εκεί είναι η Ζωή!
Και μετά Εγένετο 4 Έτος, και λες μπάστα μάστορα! Πρέπει να τελειώσουμε κάποτε!
Πήραμε και ροή τώρα, δε λέω, τα μαθήματα της ροής πιο ενδιαφέροντα! Έχουν και τις εργασίες τους, τα εργαστήριά τους, ανεβαίνεις στη σχολή μόνο και μόνο για τα εργαστήρια, όλα όσα έχεις χάσει από τα προηγούμενα έτη!
Ψάχνεις και στα forum παλαιότερες εργασίες να παραδώσεις..
Αλλά πλέον είσαι 5 Έτος... και σε ζώνουν τα φίδια, γιατί ναι μεν ο μέσος όρος αποφοίτησης είναι τα 6,5 χρόνια, αλλά εσύ είσαι ασφικτικά κοντά και χρωστάς καμιά 30-40αριά μαθήματα...
Και τότε εγένετο Φροντιστήριο.. και κάτι έγινε, αλλά δεν πολυαπέδωσε.. γιατί θέλει αρετή και τόλμη, και διάβασμα πολύ και αναπλήρωση κενών..
ειδικά όταν έχεις να ασχοληθείς σοβαρά με μάθημα από την 3η Λυκείου και τις Πανελλαδικές!
Και τελικά να σας πω κάτι γαμάτο? Boost!
You Dream, We Provide!
Ενθουσιασμός.. Είμαστε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο τώρα! Είμαστε Πανεπιστήμονες Πολυτεχνίτες..
Φυσικά κάθε μέρα πάνω στη σχολή, μέχρι αργά το απόγευμα, (τι ήταν και αυτό το Μηχανολογικό Σχέδιο με τις ταύλες, και τα σχέδια - σκαριφήματα που έπρεπε να παραδώσουμε) που χρόνος για διάβασμα?
Οπότε σιγά σιγά ενώ στην αρχή που παρακολουθούσες καταλάβαινες τι παιζόταν στον πίνακα,
ε.. με τον καιρό.. απλά έμπαινες στο αμφιθέατρο - αίθουσα, και δεν είχες ιδέα τι αντιγράφεις σαν τρελός από τον πίνακα!
Θυμάμαι κάτι ακολουθίες, κάτι παραστατική γεωμετρία.. απλά αντέγραφα παπάκια και ουρίτσες!
Ε και μετά έρχεται η εύλογη σκέψη του ταλεντάρα Μηχανολόγου:
-Δεν καταλαβαίνω που δεν καταλαβαίνω γρι τι αντιγράφω από τον πίνακα,
ποιός ο λόγος να ξυπνάω πρωινιάτικο και να τρέχω?
-Δεν παίρνω καλύτερα τις σημειώσεις από "τον καλό μαθητή" στο τέλος?
Και μετά φυσικά έρχεται η πρώτη εξεταστική, που λες ότι θα στρωθείς και θα διαβάσεις,
ε και όπως έρχεται έτσι φεύγει, εσύ καμμένος με κανένα Red Alert 2, ταινίες, και περασμένα Μηχ.Σχέδιο 1, κάτι φιλοσοφίες, αγγλικά..
-Ε και λοιπόν χρωστάς και 5 μαθήματα?
-Και τι έγινε? Άλλοι χρωστάνε διψήφιο αριθμό μαθημάτων.. μικρός είμαι ακόμα, έχω χρόνια μπροστά μου, κουράστηκα να μπω, άσε να ξεκουραστώ και λίγο!
Και μετά έρχεται το 2 εξάμηνο, και καλοκαιριάζει, και έχεις κάνει καινούργιες φιλίες, και που να τρέχεις στη σχολή τώρα..
-Δεν πάμε για καφέ στο Verde??
Και μετά πιάνεις δουλίτσα, εε.. περνάς και κανένα μάθημα με καμιά αντιγραφή από το διπλανό, κτλ ,
Δεύτερο - Τρίτο Έτος είσαι, έχεις καιρό ακόμα...
Δεν πάμε καμιά Εκδρομή Αράχωβα, - Μύκονο? Εκεί είναι η Ζωή!
Και μετά Εγένετο 4 Έτος, και λες μπάστα μάστορα! Πρέπει να τελειώσουμε κάποτε!
Πήραμε και ροή τώρα, δε λέω, τα μαθήματα της ροής πιο ενδιαφέροντα! Έχουν και τις εργασίες τους, τα εργαστήριά τους, ανεβαίνεις στη σχολή μόνο και μόνο για τα εργαστήρια, όλα όσα έχεις χάσει από τα προηγούμενα έτη!
Ψάχνεις και στα forum παλαιότερες εργασίες να παραδώσεις..
Αλλά πλέον είσαι 5 Έτος... και σε ζώνουν τα φίδια, γιατί ναι μεν ο μέσος όρος αποφοίτησης είναι τα 6,5 χρόνια, αλλά εσύ είσαι ασφικτικά κοντά και χρωστάς καμιά 30-40αριά μαθήματα...
Και τότε εγένετο Φροντιστήριο.. και κάτι έγινε, αλλά δεν πολυαπέδωσε.. γιατί θέλει αρετή και τόλμη, και διάβασμα πολύ και αναπλήρωση κενών..
ειδικά όταν έχεις να ασχοληθείς σοβαρά με μάθημα από την 3η Λυκείου και τις Πανελλαδικές!
Και τελικά να σας πω κάτι γαμάτο? Boost!
You Dream, We Provide!
Construction takes years. Destruction a few seconds. Preservation of accomplishments the most effort..
- ShadowMech
- Praetorian
- Posts: 2118
- Joined: Thu Jan 21, 2010 11:20 am
Re: Παρακολούθηση μαθημάτων
Ω τον boostη...
Ωραια τα περιεγραψες!
Ωραια τα περιεγραψες!
Ρώτα οποιονδήποτε ευτυχισμένο άνθρωπο και δεν θα σου πει για συστήματα, πολιτικές, δυνάμεις, αριστερά, κεφάλαιο. Δεν θα σου πει τίποτα πέρα από το "ήξερα τι ήθελα".
The Don
The Don
Re: Παρακολούθηση μαθημάτων
Τουλάχιστον μέχρι τώρα για μένα (μέχρι και τα δύο χρόνια), το περιγράφεις πολύ καλά...χαχαχα
Κάποια συμβουλή για το 6ο εξάμηνο υπάρχει από κάποιον πιο έμπειρο??
Κάποια συμβουλή για το 6ο εξάμηνο υπάρχει από κάποιον πιο έμπειρο??
Re: Παρακολούθηση μαθημάτων
glk wrote:o vas πιστευω τοποθετηθηκε σωστα επι του θεματος...καφεδακι στο milleniumκατα προτιμηση freddo που το βαζουνε μεσα στο βαζο
Σιγά σιγά βλέπω μαθαίνεις
PERFECTION is my DIRECTION
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮