Re: Ανεξάρτητο Πλαίσιο "ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΧΟΛΗ"
Posted: Sun Sep 11, 2011 11:46 pm
συμφωνοι. ας ορισει καποιος τοπο συναντησης.
Το Forum του Πολυτεχνείου
https://polytexneio.com/
από τη στιγμή που έχει οριστεί συγκεκριμένο πρόγραμμα εξεταστικής το οποίο διακόπτεται από κατάληψη, το λογικό δεν είναι όταν τελειώσει η κατάληψη να συνεχιστούν οι δραστηριότητες της σχολής όπως προβλέπεται από το πρόγραμμα που έχει καθοριστεί;αν πχ είχαμε μαθήματα θα συνεχίζαμε τα μαθήματα...το λέω γιατί νομίζω πως είναι σημαντικό να γίνει η αρχή κατευθείαν...ShadowMech wrote:To να ξεκινησει η εξεταστικη απο Τετατρη, την επομενη κιολας μερα δηλαδη, ειναι απιθανο. Ανεξαρτητα πιστευω και του τι λεει το πλαισιο.
Αν ψηφιστει το πλαισιο, η γραμματεια θα ενημερωθει το ταχυτερο δυνατο και θα βγει σχετικη ανακοινωση (μη γελατε, σας βλεπω).
Το πλαισιο παντως θα λεει εξεταστικη απο Δευτερα.
Οπως και να χει παντως παρακαλω ενημερωστε και φιλους σας που ενδιαφερονται να ανοιξει η σχολη και ισως δε διαβαζουν το φορουμ, ή δεν εχουν παρει ειδηση οτι η προσπαθεια ειναι οργανωμενη οποτε λενε δε βαριεσαι. Ας μετρησουμε επιτελους ποσοι πραγματικα θελουν τη σχολη τους ανοιχτη και ποσοι οχι, με οτι αυτο σημαινει.
Kuchiki_Byakuya wrote: Προτείνω η πολιτική θέση στο πλαίσιο να είναι ότι ο νόμος έχει αρκετά καλά στοιχεία (αξιολόγηση καθηγητών) που πάσχουν στην εφαρμογή τους και μπορούν να βελτιωθούν με διάλογο (διαδηλώσεις).
Δυστυχώς, όμως εκφράζοντας πολιτική θέση, με την έννοια της "αξιολόγησης" του νομοσχεδίου, μπορεί άμεσα να μην τάσσεται το πλαίσιο υπέρ ή κατά, δε παύει όμως να μειώνει τις ελευθερίες του, ή ακόμη και έμμεσα να δημιουργεί στο ακροατήριο θετική ή αρνητική διάθεση για το νομοσχέδιο. Αυτό που θέλω να πω είναι πως από τη στιγμή που αρχίζουν να εκφράζονται προσωπικές απόψεις (προσωπικές μπορεί να είναι και των 20 ατόμων που συναντήθηκαν και συμφώνησαν) μειώνεται αυτόματα ο αριθμός που μπορεί να συμφωνεί μαζί τους. Γιατί πλέον δεν είναι απλά ζήτημα αν θα ανοίξει η σχολή, αλλά και της πολιτικής θέσης που θα έχει εκφραστεί, μιας προσωπικής άποψης. Ακόμη και αν αυτή η μεγάλη ομάδα παιδιών θέλει το Ανεξάρτητο πλαίσιο να λάβει θέση απέναντι στο νομοσχέδιο δε σημαίνει πως αυτή η ομάδα έχει και τις ίδιες απόψεις οι οποίες θα είναι και αυτές που θα εκφραστούν από το πλαίσιο. Οπότε η αρχική τοποθέτηση του πλαισίου που έχει τονίσει πως δε θα λάβει θέση απέναντι στο νομοσχέδιο νομίζω πως είναι και η ιδανική. Γιατί θέση δεν είναι απαραίτητα υπέρ ή κατά, αλλά και ο σχολιασμός του νομοσχεδίου.Nameless wrote:Υπαρχει μια πολυ ΜΕΓΑΛΗ ομαδα παιδιων τα οποια θα ηθελαν να προστεθει πολιτικη θεση στο Ανοιχτο Πλαισιο. Σωστο θα ηταν να συναντηθουμε ολοι μαζι το πρωι πριν την Γ.Σ. και να συζητησουμε αυτοπροσωπως για ουσιαστικοτερο διαλογο ωστε να διαμορφωσουμε ενα κοινως αποδεκτο πλαισιο, το οποιο να ικανοποιει τους περισσοτερους φοιτητες.
Vote pleaseΟ νόμος για την παιδεία, καθώς είναι πλεον ψηφισμένος και όχι νομοσχέδιο, έχει αρκετές αλλαγές που φαίνονται να είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, υπάρχουν όμως και σημεία που αμφιβάλουμε για τη σωστή εφαρμογή τους ( υπάρχει δηλαδή ζήτημα εκμετάλλευσης κάποιων επίμαχων διατάξεων/άρθρων). Σε αυτά τα ακριβώς τα θέματα καλούμαστε σαν ενεργοί πολίτες και μέλη της φοιτητικής κοινότητας να αντισταθούμε σε τέτοιες κίνησεις και όταν χρειαστεί να προβάλουμε μία ισχυρή αντιπρόταση που ξεπερνά τη στείρα εναντίωση σε κάθε προσπάθεια βελτίωσης του ελληνικου πανεπιστημίου, επιτυχημένη ή μη.
Αντίστοιχα όμως καλούμαστε να υποστηρίξουμε την προσπάθεια αλλαγής του τωρινού προβληματικού εκπαιδευτικού συστήματος χωρίς παρωπίδες αλλά με διαρκή επαγρύπνηση για τη σωστή και δίκαιη εφαρμογή όσων διατάξεων κρίνουμε ότι είναι προς το συμφέρον μας και ότι θα βοηθήσουν στη βελτίωση των σπουδών μας αλλά και των επομένων γενεών, αν εφάρμοστουν όπως πρέπει.
Πολύ γενικό και αόριστο.Οι παρατάξεις θα ζητήσουν να διευκρινίσεις τον όρο "ισχυρή αντιπρόταση"να προβάλουμε μία ισχυρή αντιπρόταση που ξεπερνά τη στείρα εναντίωση σε κάθε προσπάθεια βελτίωσης του ελληνικου πανεπιστημίου, επιτυχημένη ή μη