Ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου (ΣΦΣ) έχει προκηρύξει έναν διαγωνισμό για την κατασκευή μία ποδηλατοδρεζίνας, ενός οχήματος που κινείται πάνω σε ράγες.
Ακολουθεί το κείμενο η ανακοίνωση:
Μπορείτε να πάρετε μία ιδέα για μία τέτοια υπερελαφριά κατασκευή εδώ, εδώ κι εδώ. Ψάχνοντας τις λέξεις rail bike στα Google και Youtube θα βρείτε κι άλλα.ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΥΠΕΡ ΕΛΑΦΡΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΑΙΖΙΝΑΣ
Ο ΣΦΣ με την ευγενή χορηγία της εταιρείας STEEL DOORS HELLAS AEBE, αποφάσισε να χρηματοδοτήσει τον σχεδιασμό και την κατασκευή ποδηλατοδραιζινών.
Συγκεκριμένα.
Διοργανώνεται διαγωνισμός σχεδιασμού ποδηλατοδραιζινών, οι οποίες θα πρέπει να πληρούν, τις ακόλουθες προδιαγραφές.
Χώρος για την ασφαλή και άνετη μεταφορά τουλάχιστον 2-4 ατόμων.
Μεταβλητό εύρος 0,60 -100 cm ή 100-143,5 cm
Να είναι υπέρ-ελαφρές με χαμηλό ύψος για τη μεταφορά τους σε σχάρα οροφής ή στο πορτ-παγκαζ ενός ΙΧ αυτοκινήτου.
Να έχουν τουλάχιστον ένα δισκόφρενο για να σταματάνε ασφαλώς.
Να μπορούν να κατασκευαστούν με την μέγιστη ποιότητα και το χαμηλότερο κόστος.
Σκοπός μας είναι να κατασκευαστούν αρκετές και να διατεθούν σε τιμή κόστους στους ενδιαφερόμενους, ώστε να χρησιμοποιηθούν για ψυχαγωγικούς λόγους από το Πάρκο Τρίτση για παράδειγμα έως το ανενεργό μετρικό δίκτυο, αλλά και σε κανονικού εύρους καταργημένη γραμμή. (πχ Ελαιώνας Θηβών – Τέμπη κλπ σημεία).
Παράλληλα στον σχεδιασμό να ληφθεί μέριμνα ώστε αυτές οι κατασκευές με μια μικρή παραλλαγή στο σημείο της πεταλιέρας κίνησης να μπορεί να δεχθεί κινητήρα μοτοποδηλάτου μικρού κυβισμού και για την αυτοκίνηση τους.
Λήξη του διαγωνισμού σχεδίασης είναι η 30η Οκτωβρίου 2011 και τα βραβεία θα απονεμηθούν στην χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του ΣΦΣ.
Α βραβείο 1.000 ευρώ
Β βραβείο 700 ευρώ
Γ Βραβείο 500 ευρώ
Περισσότερες πληροφορίες, στην λέσχη του ΣΦΣ κάθε Τετάρτη απόγευμα μετά τις 7μμ
Επίσης παραθέτω μία σημείωση από έναν σχετικό με τα σιδηροδρομικά:
Να επισημάνω ακόμα ότι ζητούνται κατασκευαστικά σχέδια όχι σκαριφήματα.Οι σχεδιαστές που θα διαγωνιστούν θα πρέπει -εφόσον δεν χρησιμοποιήσουν σιδηροδρομικούς τροχούς- να δώσουν εξ αρχής λύση στο θέμα των διαπλατύνσεων της γραμμής στις καμπύλες (ως και 30++mm σε πολλά σημεία του δικτύου) και στο πρόβλημα διέλευσης του κενού στην καρδιά της αλλαγής.
Και αυτό το λέω γιατί όσο όμορφος και αν είναι ο σχεδιασμός, μια ποδηλατοκατασκευή που πέφτει μέσα στη γραμμή σε μια καμπύλη ή δεν μπορεί να περάσει μια αλλαγή είναι δώρον άδωρον
Αν υπάρχει κάποια απορία μπορείτε να το γράψετε ή εδώ, ή στο http://www.amnizia.com (σιδηροδρομικό forum που έχει ανέβει η ανακοίνωση) ή στο site του ΣΦΣ.