Η δημιουργία του polytexneio.gr έγινε όταν τελειώνοντας το 3ο έτος της Σχολής Μηχανολόγων και κοιτάζοντας τη σχολή από την πλευρά της κοινωνικής ομάδας που ανήκα, της ομάδας του φοιτητή, συνειδητοποίησα την ανάγκη δημιουργίας ενός διαδικτυακού τόπου ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών μεταξύ φοιτητών σε μεγάλη κλίμακα.
Είναι τελικά η ανταλλαγή γνώσης και εμπειρίας ανάμεσα στους παλαιότερους και τους νεότερους που βοηθάει τους νεότερους φοιτητές να ξεκινάνε δύο βήματα πιο μπροστά από εκεί που ξεκίνησε η προηγούμενη κλάση από αυτούς, και με αυτόν τον τρόπο να μην επαναλαμβάνουν τα ίδια λάθη. Καταφέραμε έτσι φτιάχνοντας το polytexneio.gr να απαλείψουμε αυτόν τον ατέρμνονα κύκλο επανάληψης λαθών και να κάνουμε τις σπουδές στη Σχολή δύο βήματα ευκολότερες και ποιοτικότερες. Μία τέτοια κίνηση θα μπορούσε φυσικά να γίνει μονάχα διαδικτυακά, διότι χωρίς τη χρήση του διαδικτύου θα ήταν αδύνατον να υπάρξει τόσο μεγάλης κλίμακας ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών μεταξύ των φοιτητών.
Σήμερα το polytexneio είναι ένα αναπόσπαστο εργαλείο στα χέρια κάθε φοιτητή του ΕΜΠ. Η ηλεκτρονική βιβλιοθήκη, καθώς και οι συζητήσεις για τα μαθήματα, που έχουν συγκεντρώσει εκατοντάδες φοιτητές μέσα στη βάση δεδομένων του τα 5 αυτά χρόνια της λειτουργίας του, είναι το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσε να κάνει η φοιτητική μας κοινότητα σε κάθε νέο πρωτοετή.
Κάθε εξεταστική περίοδος είναι στα μάτια των φοιτητών μία «μάχη» που πρέπει να κερδίσουν. Μία μάχη απέναντι στον χρόνο που διαθέτουν, στην ύλη που πρέπει να καλύψουν και στο απρόβλεπτο των θεμάτων που θα κληθούν να επιλύσουν. Όπως, όμως, είπε και ο Sun Tzu: "Η διαφορά ανάμεσα στην νίκη και στην ήττα είναι η εκ των προτέρων γνώση". Το Forum της Σχολής μπορεί να τους βοηθήσει σημαντικά να κερδίσουν έδαφος κατακτώντας αυτήν την "των εκ των προτέρων" γνώση μέσα από την εμπειρία παλαιότερων συμφοιτητών τους. Αυτή είναι και η μεγάλη χρησιμότητα του polytexneio.gr.
Επίσης μέσα από το polytexneio.gr ξεπήδησαν ή αναπτύχθηκαν πολλές άλλες συλλογικές πρωτοβουλίες, όπως είναι το PolyteXneio FM, η ομάδα του FSAE Ε.Μ.Π (Formula Society of Automotive Engineers), η ομάδα της EUROAVIA ή το ετήσιο παν-πολυτεχνειακό πρωτάθλημα Paintball.
Πέρα όμως από την χρησιμότητά του στον τομέα των μαθημάτων, το Forum αποτέλεσε σημαντικό εργαλείο και για την συμμετοχή του φοιτητή στα κοινά του Φοιτητικού Συλλόγου. Μέσα από το Forum δόθηκε η δυνατότητα στον απλό φοιτητή να μιλήσει ο ίδιος, να πει την άποψή του για τα ζητήματα που τον απασχολούν στη Σχολή, και εκφραζόμενος μέσα σε ένα χώρο συζήτησης με κανόνες, να μπορέσει να βρει συμπαραστάτες και ακροατές.
Μπορεί οι μικρότεροι φοιτητές να μην το έχουν δει, αλλά πριν την δημιουργία του Forum, η σχολή μας ήταν 100% κομματοποιημένη, 100% διχασμένη και τσακωμένη και 100% εξαρτημένη από τα κόμματα και τις παρατάξεις.
Κάνοντας χρήση του Διαδικτύου και του Forum, οι φοιτητές μπόρεσαν για πρώτη φορά να δημιουργήσουν ένα προσχέδιο εικονικής δημοκρατίας, εκφραζόμενοι δημόσια, χωρίς τον περιορισμό της οχλαγωγίας της Γενικής Συνέλευσης. Μπόρεσαν επίσης να δουν μία αντικειμενική παρουσίαση μέσω βιντεοσκοπημένης συνέντευξης - με ερωτήσεις που προετοίμασαν οι ίδιοι μέσα από το Forum - των υποψηφίων συνδυασμών των Πρυτανικών Εκλογών ΕΜΠ 2010 στο κανάλι του polytexneio.gr στο YouTube http://www.youtube.com/user/StudentsNTUA, χωρίς τον υποκειμενικό χρωματισμό των γεγονότων από τις κομματικές παρατάξεις.
Η εξέλιξη και η διαχείριση του polytexneio.gr ήταν μία πολύ μεγάλη πρόκληση, τόσο για μένα προσωπικά ως σχεδιαστή, όσο και για όλους τους φοιτητές που κατά καιρούς εργάστηκαν στις ομάδες Διαχείρισης & Συντονισμού προς όφελος της φοιτητικής κοινότητας.
Η πρόκληση να κρατηθεί αυτή η κοινότητα ζωντανή, να ενισχυθεί η ενεργητικότητα των χρηστών και να βελτιωθεί ο τρόπος προβολής και προσπέλασης του περιεχομένου του ιστοτόπου, μας ανάγκασε να ψάξουμε για λύσεις σε επιστήμες που ξέφευγαν από την παραδοσιακή Μηχανολογία και να εμπλουτίσουμε έτσι τις γνώσεις μας με καινούριες ιδέες.
Η διαχείριση του polytexneio.gr είναι μία συνεχής απασχόληση επί 24ώρου βάσεως. Ακριβώς επειδή το Forum είναι ένα δυναμικό σύστημα, συνεχώς εξελισσόμενο και αποτελούμενο εκτός από τεχνικούς παράγοντες και από ανθρώπινους, ο διαχειριστής έπρεπε να είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμος να επέμβει και κάνοντας διορθωτικές ενέργειες να επαναφέρει το σύστημα σε κατάσταση ισορροπίας.
Εξαιτίας αυτού στάθηκε αδύνατον να χαραχθεί και ένα σαφές χρονοδιάγραμμα μεγάλης κλίμακας για την λειτουργία του polytexneio.gr. Κάθε "επιχειρηματικό" πλάνο που μπορεί να κάναμε, αδυνατούσε να προβλέψει στοιχεία που μπορεί να προέκυπταν εντός διμήνου.
Συνεχώς προέκυπταν νέοι παράγοντες και οι χρήστες σκαρφίζονταν διάφορους τρόπους για να "κερδίσουν το σύστημα", κάτι που έκανε την διαχείριση του ιστοτόπου μία συνεχή πρόκληση.
Επίσης στα 5 χρόνια της διαχείρισης του polytexneio.gr καταλάβαμε ότι η αποδοτικότητα μιας επιχείρησης δεν επηρεάζεται μονάχα από τεχνικούς παράγοντες όπως είναι η αποδοτικότητα των μηχανημάτων ή η αλυσίδα παραγωγής και εφοδιασμού, αλλά και από άλλους όπως η προθυμία συμμετοχής του ανθρωπίνου δυναμικού στην παραγωγή.
Πολλές φορές οι ίδιοι οι χρήστες υποδείκνυαν λύσεις σε προβλήματα ή παρέμβαιναν και αναλάμβαναν ρόλο συντονιστή μέσα σε συζητήσεις βοηθώντας την Ομάδα του Site, απλά και μόνο επειδή πετύχαμε – στο βαθμό που είναι δυνατόν - να τους κάνουμε να το αισθανθούν δικό τους.
Ο παράγοντας "άνθρωπος" είναι απρόβλεπτος, ασυνεπής και διακατέχεται από πολλούς περιορισμούς (βιολογικούς και μη). Είναι ωστόσο και θαυμαστός στην μελέτη καταφέρνοντας να κρατάει το ενδιαφέρον του μελετητή συνεχώς προσηλωμένο!
Έτσι μπορούμε να πούμε πως το polytexneio.gr ήταν από πολλές πλευρές ένα ατελείωτο πείραμα στην διαχείριση της ανθρώπινης φύσης. Εφαρμόζαμε ένα μέτρο ενίσχυσης της πρωτοβουλίας και παρατηρούσαμε να δούμε πως θα αντιδράσει το σύστημα. Πολλές φορές εκπλησσόμαστε από την πρωτοβουλία και την εφευρετικότητα χρηστών που προσπαθούσαν να βρουν τρόπους να ελαχιστοποιήσουν την συμμετοχή τους στην κοινότητα και να μεγιστοποιήσουν βραχυπρόθεσμα τα ωφέλη τους.
Περάσαμε έτσι σε μονοπάτια σκέψης και επιστημών, με τις οποίες δεν θα είχαμε ποτέ καταπιαστεί εάν δεν υπήρχε το Forum και οι προκλήσεις που μας δημιουργούσε. Μας βοήθησε έτσι να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας σε ένα ευρύτερο φάσμα και να ανοίξουμε τα μάτια μας κοιτάζοντας τον κόσμο και τα συστήματά του από πολύ πιο ευρεία οπτική.
Ίσως αυτή να ήταν εν τέλει και η μεγαλύτερη χρησιμότητα του polytexneio.gr. Όπως κάθε Forum, όπως κάθε συζήτηση, ανοίγει τους ορίζοντες αυτού που έχει ανοικτό μυαλό, σε νέους ορίζοντες και μονοπάτια. Μονοπάτια που έχουν εξερευνήσει άλλοι πριν από αυτόν και έχουν την καλή διάθεση να μοιραστούν τις εμπειρίες τους μαζί του. Και που καλύτερα να τις μοιραστούν από το Forum της Σχολής;
Εξελικτικός Σχεδιασμός του https://polytexneio.gr, Δ.Γκίκας, Σεπτέμβριος 2010
Τι είναι το polytexneio.gr ;
Ανοιχτό στους επισκέπτες! Οδηγίες Χρήσης & Βασικές Πληροφορίες. Ξεκινήστε από εδώ!
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Τι είναι το polytexneio.gr ;
Mechanical Engineering NTUA, 2010
MTEC ETH Zurich, 2013
Founder: https://polytexneio.gr
Founder: https://globalprep.gr
MTEC ETH Zurich, 2013
Founder: https://polytexneio.gr
Founder: https://globalprep.gr
Return to “ΞΕΚΙΝΗΜΑ στο Polytexneio.gr!”
Jump to
- Ανακοινωσεις
- ↳ ΞΕΚΙΝΗΜΑ στο Polytexneio.gr!
- ↳ Λειτουργία & Feedback για την Ιστοσελίδα
- ↳ Εκδηλώσεις
- Forum Σχολων ΕΜΠ
- ↳ Κοινό για όλους (Εργαστήρια Φυσικής)
- ↳ Forum Μηχανολόγων Μηχανικών
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων Μηχανολόγων
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα Σχολής Μηχανολόγων
- ↳ 1ο Έτος Mηχανολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος Mηχανολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος Mηχανολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος Mηχανολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Κατασκευαστές 4ου
- ↳ Παραγωγής 4ου
- ↳ Ενεργειακοί 4ου
- ↳ Αεροναυπηγοί 4ου
- ↳ Επιλογής 4ου
- ↳ 5ο Έτος Mηχανολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Κατασκευαστές 5ου
- ↳ Παραγωγής 5ου
- ↳ Ενεργειακοί 5ου
- ↳ Αεροναυπηγοί 5ου
- ↳ Επιλογής 5ου
- ↳ Θέματα Εξεταστικής Μηχανολόγων
- ↳ 1ο έτος Μηχανολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο έτος Μηχανολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο έτος Μηχανολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο έτος Μηχανολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Κατασκευαστές 4ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Παραγωγής 4ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Ενεργειακοί 4ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Αεροναυπηγοί 4ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Επιλογής 4ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο έτος Μηχανολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Κατασκευαστές 5ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Παραγωγής 5ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Ενεργειακοί 5ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Αεροναυπηγοί 5ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Επιλογής 5ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Εργαστήρια & Εργασίες Μηχανολόγων
- ↳ 1o Έτος Μηχανολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 2o Έτος Μηχανολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 3o Έτος Μηχανολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 4o Έτος Μηχανολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Κατασκευαστές 4ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Παραγωγής 4ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Ενεργειακοί 4ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Αεροναυπηγοί 4ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Επιλογής 4ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 5o Έτος Μηχανολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Κατασκευαστές 5ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Παραγωγής 5ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Ενεργειακοί 5ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Αεροναυπηγοί 5ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Επιλογής 5ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Mηχανολόγων - Σημειώσεις
- ↳ 2ο Έτος Mηχανολόγων - Σημειώσεις
- ↳ 3ο Έτος Mηχανολόγων - Σημειώσεις
- ↳ 4ο Έτος Mηχανολόγων - Σημειώσεις
- ↳ 5ο Έτος Mηχανολόγων - Σημειώσεις
- ↳ Forum Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων Ναυπηγών
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα Σχολής Ναυπηγών
- ↳ 1ο Έτος Ναυπηγών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος Ναυπηγών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος Ναυπηγών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος Ναυπηγών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 5ο Έτος Ναυπηγών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Θέματα Εξεταστικής Ναυπηγών
- ↳ 1ο Έτος Ναυπηγών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο Έτος Ναυπηγών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο Έτος Ναυπηγών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο Έτος Ναυπηγών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο Έτος Ναυπηγών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Εργαστήρια & Εργασίες Ναυπηγών
- ↳ 1ο Έτος Ναυπηγών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 2ο Έτος Ναυπηγών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 3ο Έτος Ναυπηγών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 4ο Έτος Ναυπηγών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 5ο Έτος Ναυπηγών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις Σχολής Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Ναυπηγών - Σημειώσεις
- ↳ 2ο Έτος Ναυπηγών - Σημειώσεις
- ↳ 3ο Έτος Ναυπηγών - Σημειώσεις
- ↳ 4ο Έτος Ναυπηγών - Σημειώσεις
- ↳ 5ο Έτος Ναυπηγών - Σημειώσεις
- ↳ Forum Χημικών Μηχανικών
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων Χημικών Μηχανικών
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα Σχολής Χημικών
- ↳ 1ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 5ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Θέματα Εξεταστικών Χημικών Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Εργαστήρια & Εργασίες Χημικών Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 2ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 3ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 4ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 5ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις Σχολής Χημικών Μηχανικών
- ↳ Forum Μεταλλειολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Μεταλλείων
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων Μεταλλειολόγων Μηχανικών
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα Σχολής Μεταλλειολόγων
- ↳ 1ο Έτος Μεταλλειολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος Μεταλλειολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος Μεταλλειολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος Μεταλλειολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 5ο Έτος Μεταλλειολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Θέματα Εξεταστικής Μεταλλειολόγων Μηχανικών
- ↳ 1ο έτος Μεταλλειολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο έτος Μεταλλειολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο έτος Μεταλλειολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο έτος Μεταλλειολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο έτος Μεταλλειολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Εργαστήρια & Εργασίες Μεταλλειολόγων Μηχανικών
- ↳ 1o Έτος Μεταλλειολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 2o Έτος Μεταλλειολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 3o Έτος Μεταλλειολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 4o Έτος Μεταλλειολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 5o Έτος Μεταλλειολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις Σχολής Μεταλλειολόγων Μηχανικών
- ↳ Forum Τοπογράφων Μηχανικών
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων Τοπογράφων Μηχανικών
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα Σχολής Τοπογράφων
- ↳ 1ο Έτος Τοπογράφων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος Τοπογράφων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος Τοπογράφων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος Τοπογράφων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 5ο Έτος Τοπογράφων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Θέματα Εξεταστικής Τοπογράφων Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Ασκήσεις & Εργασίες Τοπογράφων Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Ασκήσεις & Εργασίες
- ↳ 2ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Ασκήσεις & Εργασίες
- ↳ 3ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Ασκήσεις & Εργασίες
- ↳ 4ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Ασκήσεις & Εργασίες
- ↳ 5ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Ασκήσεις & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις Τοπογράφων Μηχανικών
- ↳ Forum Πολιτικών Μηχανικών
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων Πολιτικών Μηχανικών
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα Σχολής Πολιτικών Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 5ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Θέματα Εξεταστικής Πολιτικών Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Ασκήσεις & Εργασίες Πολιτικών Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Ασκήσεις & Εργασίες
- ↳ 2ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Ασκήσεις & Εργασίες
- ↳ 3ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Ασκήσεις & Εργασίες
- ↳ 4ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Ασκήσεις & Εργασίες
- ↳ 5ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Ασκήσεις & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις Σχολής Πολιτικών Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Σημειώσεις
- ↳ 2ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Σημειώσεις
- ↳ 3ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Σημειώσεις
- ↳ 4ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Σημειώσεις
- ↳ 5ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Σημειώσεις
- ↳ Forum Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών
- ↳ Θέματα Εξεταστικής ΣΕΜΦΕ
- ↳ 1ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Εργαστήρια & Εργασίες ΣΕΜΦΕ
- ↳ 1ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 2ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 3ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 4ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 5ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις ΣΕΜΦΕ
- ↳ 1ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Σημειώσεις
- ↳ 2ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Σημειώσεις
- ↳ 3ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Σημειώσεις
- ↳ 4ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Σημειώσεις
- ↳ 5ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Σημειώσεις
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων ΣΕΜΦΕ
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα ΣΕΜΦΕ
- ↳ 1ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 5ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Forum Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα Σχολής Ηλεκτρολόγων
- ↳ 1ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 5ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Θέματα Εξεταστικής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Εργαστήρια & Εργασίες Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 2ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 3ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 4ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 5ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
- ↳ Forum Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
- ↳ Ναυτική & Θαλάσσια Τεχνολογία
- ↳ Συστήματα Αυτοματισμού
- Πολυτεχνειακες Συζητησεις
- ↳ Τα Πολυτεχνειακά
- ↳ Μεταπτυχιακές Σπουδές για Μηχανικούς
- ↳ ΤΕΕ-ΤΜΕΔΕ
- ↳ Οδηγός Στράτευσης για Μηχανικούς
- ↳ Φοιτητικές Ομάδες Ε.Μ.Π.
- ↳ Prom Racing - NTUA FSAE Team
- ↳ Prometheus - NTUA EcoMarathon Team
- ↳ EUROAVIA - NTUA
- ↳ BEST
- ↳ SNAME
- ↳ Polytexneio FM
- Γενικες Συζητησεις
- ↳ ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ
- ↳ ΖΗΤΕΙΤΑΙ
- ↳ ΠΩΛΕΙΤΑΙ
- ↳ The Funny Section
- ↳ Τέχνη & Διασκέδαση
- ↳ Μουσική
- ↳ Σινεμά - TV
- ↳ Λογοτεχνία
- ↳ Φωτογραφία
- ↳ Θέατρο
- ↳ Αθλητικά
- ↳ Πολιτική-Οικονομία
- ↳ Κοινωνικά
- ↳ Health, Fitness & Style
- ↳ Επιστήμη & Τεχνολογία
- ↳ Περί ανέμων και υδάτων
- ↳ The PC corner
- ↳ Γενικά
- ↳ Hardware
- ↳ Δίκτυα
- ↳ Software
- ↳ Games
- ↳ Forum Burnout