Το ηλιακό αεροπλάνο "Solar Impulse" (HB-SIA πρωτότυπο) πραγματοποίησε το παρθενικό του ταξίδι, με τον πιλότο δοκιμών Markus Scherdel, στην Ελβετία. Μετά από έξι χρόνια έρευνας, σχεδιασμού και εκπαιδευτικής προσομοίωσης, το πρωτότυπο Solar Impulse, με άνοιγμα φτερών 63.40 μέτρα (όσο ένα Boeing 747), έκανε την πρώτη του πτήση και φιλοδοξεί να κάνει το γύρο του κόσμου μόνο με ηλιακή ενέργεια.
Ζυγίζει 1,7 τόνους (όσο ένα μέσο αυτοκίνητο) και χρησιμοποιεί 12.000 solar cells για να κινήσει 4 ηλεκτροκινητήρες των 10hp και να φορτίσει τους συσσωρευτές λιθίου-πολυμερούς ώστε να πετάει και τη νύχτα!!
τέτοιο άνοιγμα φτερών για τόσο μικρή καμπίνα....πφφφ
και με τέτοιο βάρος θα το παίρνει ο άνεμος..
Re: Παρθενικό ταξίδι για το Solar Impulse
Posted: Wed Apr 07, 2010 5:27 pm
by Spyrοs
Λakedaimonas wrote:
και με τέτοιο βάρος θα το παίρνει ο άνεμος..
LOL ρε >.<
Re: Παρθενικό ταξίδι για το Solar Impulse
Posted: Thu Apr 08, 2010 2:37 am
by Don Molina
Ζυγίζει 1,7 τόνους (όσο ένα μέσο αυτοκίνητο)
Δεν την παλεύουνε οι τύποι.
Το δικό μου ζυγίζει 1850 στεγνό (2 τόνοι πατημένοι με οδηγό, επιβάτη & υγρά) και είναι από τα βαρύτερα
Πέσανε μόνο 500 κιλά έξω από το ΜΟ
Re: Παρθενικό ταξίδι για το Solar Impulse
Posted: Thu Apr 22, 2010 1:42 pm
by Mimo
Καλη φαση αλλα πολυ βαρος ρε παιδι μου, και υστερα αμα ξαφνικα πιασει καταιγιδα τη γ@μισαμε?
Re: Παρθενικό ταξίδι για το Solar Impulse
Posted: Sat Apr 24, 2010 12:40 am
by nas
πληροφορίες λένε ότι το επόμενο μοντέλο θα είναι εξοπλισμένο με μηχανές αντιβαρύτητας και θα κάνει κωλοτούμπες
Re: Παρθενικό ταξίδι για το Solar Impulse
Posted: Sat Apr 24, 2010 4:01 pm
by ShadowMech
Σε συνεργασια με τον Προβατιδη και την ομαδα Ε <---Trololing
Re: Παρθενικό ταξίδι για το Solar Impulse
Posted: Sun May 15, 2011 6:22 pm
by Doublecore
Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η ιστορική, πρώτη διεθνής πτήση του Solar Impulse, ενός αεροσκάφους που τροφοδοτείται αποκλειστικά από τον Ήλιο.
Με κυβερνήτη τον Ελβετό επιχειρηματία Αντρέ Μπόρσμπεργκ (φωτ.), το ηλιακό αεροσκάφος απογειώθηκε το πρωί από στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ελβετίας και, αφού εισήλθε στον εναέριο χώρο του Λουξεμβούργου, προσγειώθηκε στις Βρυξέλλες, στις 10.38 μ.μ. ώρα Ελλάδος. Η καθυστέρηση οφείλεται στους ισχυρούς ανέμους.
Μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Solar Impulse, μέσω εφαρμογών για «έξυπνα» κινητά, αλλά και μέσω του Twitter, όσοι αδημονούσαν για την εξέλιξη του εγχειρήματος, μπορούσαν να βλέπουν και να ακούνε την επικοινωνία μεταξύ του κυβερνήτη και του πληρώματος εδάφους, να παρακολουθούν ζωντανά τα δεδομένα της πτήσης, ακόμη και να στέλνουν γραπτά μηνύματα και ερωτήσεις στον 51χρονο Μπόρσμπεργκ.
«Στόχος μας είναι να δείξουμε πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε την ανανεώσιμη ενέργεια και να εξοικονομήσουμε ενέργεια χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα τεχνολογία», δήλωσε ο Μπόρσμπεργκ... κατά τη διάρκεια της πτήσης. «Έχει μεγάλη συμβολική βαρύτητα το να είσαι σε θέση να μετακινείσαι από το ένα μέρος στο άλλο χρησιμοποιώντας ηλιακή ενέργεια.»
Το πρότζεκτ άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά το 2003, με τη συμμετοχή μηχανικών από την ελβετική εταιρία ανελκυστήρων Schindler και το βελγικό όμιλο χημικών Solvay. Η πρώτη πτήση, με τη χρήση 12.000 ηλιακών κυττάρων, πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2010 και κράτησε 26 ώρες, διάρκεια - ρεκόρ για ηλιακό αεροσκάφος.
Το Solar Impulse δεν ανταγωνίζεται - προς το παρόν τουλάχιστον- τα εμπορικά αεροσκάφη, καθώς η μέση ταχύτητά του φθάνει μόλις τα 70 χιλιόμετρα την ώρα. Αυτή ήταν και μία από τις βασικές προκλήσεις της αποστολής που ολοκληρώθηκε επιτυχώς το βράδυ της Παρασκευής, καθώς η ένταξη του αεροσκάφους στο σύστημα εναέριας κυκλοφορίας αποδείχθηκε δύσκολη υπόθεση.
Η πτήση αυτή ήταν η πέμπτη για το Solar Impulse, το οποίο ωστόσο δεν είχε βγει ποτέ από τον ελβετικό εναέριο χώρο. Ένα παρόμοιο, αλλά μεγαλύτερο ηλιακό αεροσκάφος, αναμένεται να κάνει το γύρο του κόσμου το 2013.