Πρόκειται για το Triple E, το νέο πλοίο της Δανέζικης εταιρείας Maersk Lines και αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του, την 28η Ιουνίου, κάνοντας την πρώτη του έξοδο από τα ναυπηγία Daewoo, στην Νότιο Κορέα, όπου και κατασκευάζεται. Το μήκος του είναι 400 μέτρα και μπορεί να «κουβαλήσει» μέχρι και 18 χιλιάδες container.
Εκτός από το μέγεθος όμως, το Triple E είναι και αρκετά οικονομικό για τους ιδιοκτήτες του. Ενώ τα περισσότερα φορτηγά πλοία πλέουν με ταχύτητες μεταξύ 20 και 25 κόμβων, το Triple E μπορεί να φτάνει μέχρι τους 17,5 κόμβους. Η λίγο μικρότερη ταχύτητα όμως, σημαίνει 50% χαμηλότερη κατανάλωση σε καύσιμα και 50% λιγότερες ρυπογόνες εκπομπές.
Tο time lapse video to διέθεσε η Maersk Lines στο Vimeo μέσω του Discovery Channel.
via
Η συναρμολόγηση του μεγαλύτερου πλοίου στον κόσμο
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
- Kuchiki_Byakuya
- MechEng Seeder
- Posts: 6498
- Joined: Fri Oct 22, 2010 6:55 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: Seireitei
Re: Η συναρμολόγηση του μεγαλύτερου πλοίου στον κόσμο
πολύ εντυπωσιακό.
φαντάζεστε να είχε γίνει εδώ, ο μισός χρόνος του βίντεο θα ήταν απεργίες και κόκκινες σημαίες.
φαντάζεστε να είχε γίνει εδώ, ο μισός χρόνος του βίντεο θα ήταν απεργίες και κόκκινες σημαίες.
-
- MechEng Seeder
- Posts: 1249
- Joined: Mon Jun 13, 2011 1:51 pm
- Gender: Male
Re: Η συναρμολόγηση του μεγαλύτερου πλοίου στον κόσμο
ποιο φορτηγο πλοιο κινειται με ταχυτητα 20 με 25 κομβους ?οχι τιποτ αλλο να ξερω την επομενη φορα να το επιλεξω ,αντι για το πλοιο της γραμμης....
- castiel
- Praetorian
- Posts: 6465
- Joined: Tue Oct 05, 2010 8:08 pm
- Σχολή: Ναυπηγός
- Gender: Male
- Location: 501 Not Implemented
Re: Η συναρμολόγηση του μεγαλύτερου πλοίου στον κόσμο
στο άρθρο για το triple e αναφέρει:
A slower speed of 19 knots is targeted as the optimum, compared to the 23–26 knots of similar ships. The top speed would be 25 knots, but steaming at 20 knots would reduce fuel consumption by 37%, and at 17.5 knots fuel consumption would be halved.
http://en.wikipedia.org/wiki/Maersk_Triple_E_class
A slower speed of 19 knots is targeted as the optimum, compared to the 23–26 knots of similar ships. The top speed would be 25 knots, but steaming at 20 knots would reduce fuel consumption by 37%, and at 17.5 knots fuel consumption would be halved.
http://en.wikipedia.org/wiki/Maersk_Triple_E_class
- nagas
- Praetorian
- Posts: 936
- Joined: Tue Oct 02, 2012 2:29 pm
- Σχολή: Ναυπηγός
- Gender: Male
- Location: Berlin, Germany
Re: Η συναρμολόγηση του μεγαλύτερου πλοίου στον κόσμο
Kuchiki_Byakuya wrote:πολύ εντυπωσιακό.
φαντάζεστε να είχε γίνει εδώ, ο μισός χρόνος του βίντεο θα ήταν απεργίες και κόκκινες σημαίες.
πόσο δίκιο έχεις γαμώτο....
Re: Η συναρμολόγηση του μεγαλύτερου πλοίου στον κόσμο
Αυτό είναι container ship. Το οποίο σημαινει ότι δεν κουβαλάει τόνους κάρβουνου ή σιδηρομεταλεύματος. Αλλα κουβαλάει ηλεκτρικές συσκευές, τρόφιμα, ίσως κρέατα και γενικά είδη πρώτη ανάγκης τα οποία θες να φτάνουν γρήγορα στον προορισμό τους. Συνεπώς ταχύτητες στους 25 κόμβους είναι πολυ συνηθισμένες σε τέτοιου τύπου πλοία.ιστορικός mech-eng wrote:ποιο φορτηγο πλοιο κινειται με ταχυτητα 20 με 25 κομβους ?οχι τιποτ αλλο να ξερω την επομενη φορα να το επιλεξω ,αντι για το πλοιο της γραμμης....
Re: Η συναρμολόγηση του μεγαλύτερου πλοίου στον κόσμο
Το πραγματικά εντυπωσιακό και το engineering της υποθεσης είναι το οτι κατέληξαν στο triple e με σχετικά μικρές διορθώσεις απο τα προηγούμενα πλοία της Maersk. Λίγο πιο πισω τη μηχανή και τη γέφυρα μικρη αυξομειωση στις διαστάσεις έδωσαν τρελή αύξηση στην αποδοτικότητα και τη μεταφορική ικανότητα του πλοίου!
- dreamwisperer
- Naval Seeder
- Posts: 515
- Joined: Thu Jul 01, 2010 2:02 pm
- castiel
- Praetorian
- Posts: 6465
- Joined: Tue Oct 05, 2010 8:08 pm
- Σχολή: Ναυπηγός
- Gender: Male
- Location: 501 Not Implemented
Re: Project "Awareness"
Επίσης αλλού διάβασα ότι ετοιμάζεται "στόλος" από τέτοια.
Αλλά υπάρχει ένα θέμα, γιατί είναι λίγα τα λιμάνια στα οποία χωράνε και πρέπει να γίνουν αλλαγές!
Στον Πειραιά θα τα δούμε άραγε ποτέ; (με τις εργασίες που κάνει η cosco κλπ)
Αλλά υπάρχει ένα θέμα, γιατί είναι λίγα τα λιμάνια στα οποία χωράνε και πρέπει να γίνουν αλλαγές!
Στον Πειραιά θα τα δούμε άραγε ποτέ; (με τις εργασίες που κάνει η cosco κλπ)